torsdag 23 juli 2009

Antikmarknad

Hej!

Igår besvistade jag och min kära vän Marie grannstaden.
Där var det dagen till ära antikmarknad, snacka om att jag gärna ville åka dit!
Dock blev både jag och Marie lite smått besvikna då vi hade hoppats på både mer folk, och lite mer att titta på.
Men vi gjorde små fynd båda två.
Mitt fynd blev en fin gammal rostig plåtburk, som det tidigare varit bröstkarameller i för endast 80 riksdaler.
Jag vet, ni tänker: Hur många burkar har hon nu egentligen?
Men min filosofi är att plåtburkar kan man ALDRIG få för många av, de kan man ha till både det ena och andra. Antingen som prydnad bara som de är, eller till förvaring för både matvaror eller annat småplock, eller varför inte som blomkrukor.
Som sagt, många burkar har jag, och fler lär det bli...
Bild kommer på underverket inom kort.

Ikväll blir det konsert med den ljuvliga och smått fantastiska Theresa Andersson.
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar