måndag 14 september 2009

En dag i sängen

Hela förra veckan kände jag mig lite förkyld, det gick upp och ner, för att slutligen bryta ut totalt.
I helgen kom influensan, och nu ligger jag däckad i sängen.
Tyvärr kommer ju alltid sjukdomar som mest olämpligt, då det bara är ett par futtiga dagar kvar nu tills vår efterlängtade flytt.
Om endast fyra dagar får vi nycklarna till vår älskade lilla hus!

Vi har de senaste veckorna bott bland kartonger, så det ska bli oerhört skönt att få packa upp och inreda på nytt.
Ligger i sängen och fantiserar om alla våra rum, inredning, tapetsering och färgval.
Tänker på våra fem kakelugnar, våra vackra spegeldörrar, järnspisen och bakugnen i uthuset, trädgårdsland, äppel-, plommon- och körsbärsträd.
Sämre än så här kan man ju faktiskt ha det...

Dessutom har jag börjat på en ny bok, som jag roar mig med mellan sovpauserna.
Läst den, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar