lördag 4 juni 2011

Nu blommar det!

Ute har grönskan verkligen exploderat, med de soliga dagar vi nu haft.
Men inne hos oss har det också hänt grejer...
För ett tag sedan fyndade jag en vacker gammal verktygslåda i plåt.


Ett par kronor på loppis och lådan blev min.
Jag älskar rostiga gamla grejer, och såg verkligen potentialen när jag sprang på denna finfina verktygslåda. Kanske kunde det bli en blomlåda?

Och det blev det!
Först hade jag tänkt att ha den ute, men hittade ingen plats som kändes bra. Istället blev den superläcker i vår nyrenoverade hall bland zinklyktor, kistor och knoppbrädor.

Åh, vad loppis är bra!
Nu har vi även testat på att sälja på loppis då vi var i grannstaden och bokade loppisbord för ett tag sen. Och hej vad kul det var. Det lär bli fler gånger i framtiden, när vi samlat på oss lite nytt "skräp".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar