måndag 1 juni 2009

Bakluckeloppis

I helgen var det bakluckeloppis på torget.
Det var mycket folk och mycket saker att titta på.
En mycket trevlig aktivitet, som vi i övrigt funderar på att delta i själva nästa gång det ordnas.

Vi har så förskräckligt mycket saker! Vårt förråd svämmar över, sen har vi även hyrt in oss i mina föräldrars och min sambos mammas vindsförråd. Snacka om att vi behöver ett hus!
Det blev dock en del fynd på luckloppisen, som jag visar en annan dag.
Dock kan jag nämna att temat för köpen var rost. Som ni vet faller jag lätt för rostiga, slitna ting som verkligen har varit med och levt genom många år. Men som sagt det visar jag en annan dag...

1 kommentar:

  1. hej hej, ja jag hörde att det var sånt roligt nere på stan i helgen men som vanligt var vi ej hemma när sånt händer...hoppas på att det kommer snart igen! kram

    SvaraRadera