söndag 23 augusti 2009

Semesterbilder

Jag vet inte hur ni andra gör när ni är på semester,
men jag har en tendens att nästan bara fotografera vackra hus.
Ända sedan barnsben har jag drömt om ett gammalt kråkslott i trä med vackra höga spröjsade fönster, glasverandor och den där äldre charmen och det sitter kvar än.

Nu i sommar var vi på västkusten och sonderade terrängen i Smögen, Kungshamn, Lysekil och däromkring.
Vilka vackra hus de hade där!
Här följer lite "semesterbilder" att inspireras av.


Nu längtar jag verkligen till vi får flytta in i vårt egna trähus, bara en månad kvar nu....

3 kommentarer:

  1. fina bilder. jag kommer inte ihåg att vi såg så fina hus. jag längtar också till er flytt. kram m.

    SvaraRadera
  2. längtar med till er flytt så jag får se fina huset på riktigt!

    SvaraRadera
  3. Tack, vad gulliga ni är! /Sanna

    SvaraRadera