måndag 16 mars 2009

Äntligen ett nytt blogginlägg!

Jag vet att jag är grymt dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden. Innan hade jag som mål att upddatera den nästan dagligen, men sen vi skaffade valp är det en omöjlighet. Nu är jag glad om det blir en gång i veckan. Lovade för ett tag sedan att visa mina nyförvärv, så här kommer dom.Rostiga ljuslyktor är inhandlade på Textilhuset, den ena får dock tjäna som blomkruka åt en liten hjärtan på tråd. Keramikhjärtat är köpt på Interflora för 15:-! I bakgrunden ser ni även en blomdekoration i rostfärgad ståltråd, med ett hjärta på toppen.
Jag har fått en enorm längtan efter våren, och påsken! Hade en orgie i pyssel för några helger sedan, och tillverkade både dörrkransar och "skatbon" och stänkmålade lite ägg. Blev superfint!
Dock väntade den här synen mig när jag kom hem från jobbet idag.
Mina vackra ägg och mitt skatbo var i spillror...
Förra veckan möttes vi av denna synen, en hel påse kattsand hade Sumo roat sig med att slita sönder när vi var borta. Likaså hade katterna hjälpt till att kissa i det, och Sumo hade bajsat.
Och så sent som igår krossades en kruka i vardagsrumsfönstret, den andra på mindre än en vecka. Åh, vad det är härligt att ha hundvalp!

2 kommentarer:

  1. oj då...värre än vad vi är med om..valpar e allt lite busiga ;-)

    SvaraRadera