söndag 22 mars 2009

Olidligt spännande

Igår var jag på auktion!
Jag tycker det är jättekul och spännande.
Den där ovissheten om man kommer få gå hem med prylen eller inte.
Likaså hur mycket fynd man kommer göra, hur dyrt/billigt det kommer sluta...
Det är hemskt lätt att dras med in i budgivningen när man är igång, därför är mitt allmänna tips till er där ute; när ni går på auktion se till så att ni redan innan auktionen startar har bestämt er för ett slutgiltigt pris, och se till att inte buda över:)

Här följer några av de vackra saker som var till salu igår:



2 kommentarer:

  1. Hallå gumman!!!! Trevligt att få följa dig här!!
    Snygga bilder både här och där...kanske inte kattsanden då men väldigt talande. Vilket jobb att städa undan!!!!

    Nu ska här betalas räkningar å snart vaknar förmodligen minihuliganen och vill ha sällskap resten av natten! Kommer du hemåt ngt i påsk??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack och kul att du kikade in!
    Jo, en dag eller två har jag väl tänkt att spendera på hemmaplan. Dock är inget bestämt ännu om vilka dagar. Jag hör av mig. Kram

    SvaraRadera